Blog juf Charline

donderdag 19 september 2013

Infoavond 1ste leerjaar - Nieuwpoort Bad

Een knikkerbaan maken die echt werkt. Een heel leuk klusje. Het was geslaagd, want alle knikkerbanen werden getest en werkten goed.
Gepost door Unknown op 10:13 Geen opmerkingen:
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Nieuwere posts Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Blogarchief

  • ►  2015 (13)
    • ►  mei (2)
    • ►  april (4)
    • ►  maart (1)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ►  2014 (20)
    • ►  november (9)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (6)
    • ►  juni (2)
    • ►  februari (2)
  • ▼  2013 (6)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (2)
    • ▼  september (1)
      • Infoavond 1ste leerjaar - Nieuwpoort Bad
    • ►  februari (2)

Over mij

Unknown
Mijn volledige profiel tonen
Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.